Foto-poesia

1 vot2 vots3 vots4 vots5 vots (1 vots, mitjana: 2,00 de 5)
Loading...
Comparteix aquest projecte
  • Tweet This!
  • Facebook

Motivar els nens i les nenes a escriure poemes a partir d’un model poètic (en aquest cas la Joana Raspall). Posteriorment, i buscant la inspiració en el nostre entorn, grans i petits sortim a fer fotografies pels racons del nostre poble. A partir de la foto-poesia elaborada pels grans, l’alumnat de cinquè de Primària, els nens i nenes d’Educació Infantil de 4 anys la plasmen artísticament. Finalment, fem una exposició i un recital de les fotos – poesies – dibuixos.

Objectius:

– Estimar la llengua catalana com a expressió màxima de la nostra cultura.

– Adonar-se de les característiques del text poètic.

– Recitar poemes.

– Adonar-se que el llenguatge poètic i el llenguatge plàstic ens transmeten emocions i sentiments.

– Estimular la creació de poemes entre l’alumnat (individuals i  en grup) a partir de les emocions i sentiments.

– Utilitzar la càmera fotogràfica digital: exploració i diàleg del que les imatges poden explicar del nostre entorn.

– Plasmar mitjançant el dibuix els escrits poètics.

– Col·laborar i compartir un treball comú entre els petits (educació infantil) i els grans (cicle superior).

 

Alumnes de P4 fins a 5è de primària de l’ escola El Sitjar, de Linyola

Mestres: Isabel Morera Solsona, M. Àngels Pastó Farré, Pepita Fabregat Esqué, Ramon Martí Montesa i Teresa Capell Codony 

Telèfon: 973 57 53 78        Adreça electrònica: ceipelsitjar@xtec.cat

 

Creative Commons Attribution-Share Alike